Friday, March 23, 2012

PERNIAGAAN DAN BEKERJA CARA VEMMA

Perniagaan cara VeMMA adalah sangat simple.  Ianya tidak memerlukan kita menjual barang, menyimpan stok yang banyak dan bertemu orang.  Kerana konsep VeMMA ialah NETWORK MARKETING.  Kita kena beli barang untuk kegunaan sendiri bukan untuk jualan seperti lain-lain produk MLM.  Rata-rata Brand Partner melakukan bisnes ini secara ONLINE.  Hanya memerlukan talian internet dan komputer sahaja.

Cara pemasaran VeMMA

Untuk memulakan perniagaan VeMMA, pakej yang disarankan ialah PAKEJ KESIHATAN/BUSINESS COMBO DIAMOND HEALTH PREMIUM PACK yang bermodalkan dari RM6,156 - RM6,930 untuk beberapa jenis sub-pakej pilihan.  Mereka yang SERIUS untuk menjana pendapatan, akan mengambil pakej ini.  Dengan mengambil pakej ini juga, kita tidak perlu mengulangi pembelian yang sama pada masa akan datang. Namun, kita perlu mengulangi pembelian dengan pakej biasa mengikut keperluan setelah bulan ke-7.  Lazimnya, mereka yang bersungguh-sungguh telah memperolehi keuntungan pada bulan tersebut.  Malah turut mengalami kenaikan pangkat dengan pendapatan berganda-ganda.

Pada peringkat permulaan, kita digalakkan untuk mencari 'downline' cukup hanya 2 ORANG bagi mengimbangi sayap kiri dan kanan kita.  Dan seterusnya, menggalakkan downline kita mencari lagi 2 orang di bawah mereka, dan seterusnya.  Kami bekerja secara pasukan, dan kita cuma perlu "duplicate" mana-mana "template" yang telah tersedia oleh upline atau mereka-mereka yang terdahulu.  Mudah kan?  Kalau anda kreatif, itu merupakan satu bonus.
Penduduk di Malaysia ada seramai lebih 28 juta.. Pengguna facebook sahaja (2011) hampir mencecah 12 juta dan yg berumur 28 tahun ke atas lebih dari 6 juta.  FACEBOOK adalah medium pemasaran ONLINE yang paling popular, selain youtube, google dan blogspot.  Jikalau anda punyai kebolehan pemasaran secara OFFLINE, ia juga merupakan satu bonus kerana kita akan berhadapan dengan prospek secara 2 hala dan "face-to-face".  Pada peringkat permulaan, pengiklanan adalah sangat penting.

Apabila kita menganggap ia satu BISNES, kita perlu berperilaku sebagai seorang peniaga.  Maka itu, kita kena bekerja kerana tiada wang yang datang bergolek.  Kerana itu, anda kena serius untuk berniaga atau bekerja untuk menjadi seperti mereka yang telah berada di puncak.  Di VeMMA, sesiapa sahaja boleh berjaya dan mendahului yang lain asalkan rajin.  Ia buka skim piramid.


 Bonus tertentu dibayar menggunakan USD


No comments:

Post a Comment