Saturday, March 24, 2012

TESTIMONI VEMMA

Saya faham jika anda tidak berminat untuk mencari sendiri testimoni pengguna VeMMA, apatah lagi jika kita ni bukan peminat tegar Youtube DAN kita juga belum terdesak mencari 'ubat'.  Kadangkala juga banyak gangguan sewaktu kita tengah 'play' youtube tu kan..huhu!

Saya kongsikan beberapa testimoni bertulis mereka2 yang telah berjaya memperolehi penawar panyakit iaitu VeMMA Mangosteen Plus.  Kredit diberikan kepada website http://www.vemmanggis.com/testimony.html.


******************
 
Haji Ali Mansur
Saya tidak menyangka, setelah bertahun tahun mengidap penyakit kencing manis dengan bacaan yang melebihi 15, akhirnya saya bertemu penawar terhebat. Penyakit kencing manis saya sekarang sudah sembuh dengan bacaan normal. Terima kasih Vemma!


 
Sheila Arshad
Ayah saya menghidap penyakit gout,kencing manis,darah tinggi dan banyak lagi……Sampaikan perlu makan 21 biji pil sehari dan perlu ambil darah 1 kali setiap 2 minggu..Setelah 2 bulan mengamalkan Vemma,ayah saya beransur pulih….Tidak lagi perlu makan 21 pil lagi…….Doktor juga terkejut dengan perubahan yang dialami.. Saya sendiri semakin cergas selepas mengamalkannya.


 
Fauziah Maidi
Saya telah memberi suami minum VeMMA single pack selama 4 minggu dan berat badannya turun 5kg. Rasa sihat dan cergas. Masalah kulit yang kering juga hilang.


 
Mazitah Mohammad
Sebelum ni saya ada penyakit buasir. Baru seminggu saya minum air vemma, buasir saya sudah beransur pulih.kini saya mula memperkenalkan produk vemma kepada saudara saya yang menghidap kencing manis(mohammad zafawi bin sulong). Alhamdulillah selepas beberapa hari minum VeMMA kesannya amat positif.
***********************************

Mereka hanya segelintir.. Ramai lagi yang dah kembali sihat setelah minum jus VeMMA.  Semuanya dengan kuasa ALLAH.  Kita perlu berikhtiar untuk menyembuhkan penyakit, bukan hanya setakat berdoa.

Pagi ini mak saya juga sudah memberitahu tentang dirinya yang baru seminggu minum Mangosteen Plus.  Mak dah makan dan minum bermacam-macam produk dan ubat untuk sakit kakinya yg semakin teruk tu.  Kami adik-beradik sentiasa berikan yang terbaik untuk dia, dari rawatan, ubat, makanan tambahan, minyak gosok dan macam-macam.  Lepas je dapat barang ni, saya pass satu dekat mak dengan doa dan harapan dia sembuh dan boleh berjalan seperti dulu.

Mak kata badannya panas, kaki sakit, kaki yang bengkak tu gatal2 hingga keluar 'putih2' (tak pasti apa yg putih..:)).. Saya kata, mungkin sedang bertindakbalas.. Sebab lain orang, lain kesan dan respons nya pada badan.  Macam saya, untuk botol pertama, badan ni macam lemas dan rasa mengantuk je.. Kepala rasa 'high' macam nak pitam (saya memang jenis low blood, tapi tak serius).  Tapi, lutut ni dah tak rasa lenguh-lenguh macam selalu.  

So, kita tunggu untuk feedback seterusnya... Tak ada penyakit serius yg boleh baik serta-merta, mesti ambil masa untuk proses penyesuaian dan pemulihan.  Sabar dan berdoa lah!!

No comments:

Post a Comment